Συχνές ερωτήσεις

.

ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΩ;

Η διαδικασία αγοράς στο SHOESOFFERS.GR είναι πολύ εύκολη:

  1. Χρησιμοποιήστε τις κατηγορίες που βρίσκονται στο κεντρικό menu της μαύρης μπάρας, πλοηγηθείτε στην ιστοσελίδα μας και βρείτε αυτό που ψάχνετε.
  2. Όταν εντοπίσετε κάποιο προϊόν που θέλετε να αγοράσετε, επιλέξτε το μέγεθός σας και κάντε κλικ στο κουμπί “ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ”, το οποίο βρίσκεται δίπλα από κάθε προϊόν.
  3.  Ελέγξετε τα προϊόντα στο καλάθι αγορών κάνοντας κλικ στο link με το εικονίδιο του καλαθιού το οποίο βρίσκεται στο πάνω δεξιά μέρος της ιστοσελίδας. Μπορείτε επίσης να δείτε τι έχετε στο καλάθι σας στο κάτω μέρος της ιστοσελίδας μας ανά πάσα στιγμή.
  4. Κάντε κλικ στο κουμπί « ΤΑΜΕΙΟ» για να ολοκληρώσετε την αγορά σας. Μπορείτε να πληρώσετε είτε με αντικαταβολή, δηλαδή εξοφλώντας μετρητά τον υπάλληλο της courrier με την παραλαβή της παραγγελίας σας, είτε μέσω κατάθεσης σε τραπεζικό μας λογαριασμό, είτε μέσω PayPal.
.

ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΩ ΜΕΛΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΩ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΩ;

Ναι. Η διαδικασία είναι πολύ γρήγορη και απλή. Πριν ξεκινήσετε τις αγορές σας κάντε κλικ στο link “Σύνδεση/Εγγραφή” στο πάνω μέρος της σελίδας και έπειτα στην επιλογή ”Εγγραφή”. Τα στοιχεία που πρέπει να εισάγετε κατά την εγγραφή σας χρησιμοποιούνται μόνο για να διασφαλισθεί η δυνατότητα επικοινωνίας μαζί σας, για την αποστολή της παραγγελίας σας.
Τα προσωπικά σας δεδομένα συλλέγονται από την εταιρεία μας αποκλειστικά και μόνο στο πλαίσιο της διενέργειας συναλλαγών με το SHOESOFFERS.GR και της επικοινωνίας μας μαζί σας, για την ολοκλήρωση των παραγγελιών σας και τη διευκόλυνση των παραδόσεων. Όλα τα προσωπικά σας στοιχεία, τα οποία συλλέγονται μέσω της ειδικής ηλεκτρονικής φόρμας είναι τα απολύτως απαραίτητα για τη διενέργεια των ως άνω υπηρεσιών και η εγγραφή σας δηλώνει την πλήρη συγκατάθεσή σας. Έχετε τη δυνατότητα, οποιαδήποτε στιγμή, να έχετε πρόσβαση στα δεδομένα σας. Μπορείτε επίσης οποιαδήποτε στιγμή να ζητήσετε την άμεση διαγραφή των στοιχείων σας.  Τα προσωπικά σας δεδομένα δεν ανακοινώνονται σε κανέναν τρίτο και διαχειρίζονται αποκλειστικά από την εταιρεία μας.

.

ΠΟΣΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΕΞΟΔΑ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ;

 Η εταιρεία ταχυμεταφορών που συνεργαζόμαστε είναι η Γενική Ταχυδρομική. Οι αποστολές  επιβαρύνονται με έξοδα αποστολής της τάξεων των 6,00 ευρώ και 4,00 ευρώ επιπλέον για την υπηρεσία της αντικαταβολής.  Εαν επιλέξετε κάποιoν άλλο τρόπο πληρωμής εκτός της αντικαταβολής (κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό, PayPal) και η παραγγελία σας είναι άνω των 60 ευρώ, ΔΕΝ επιβαρύνεστε μεταφορικά έξοδα. Εάν είστε κάτοικος δυσπρόσβατης περιοχής η παραλαβή της παραγγελίας σας θα γίνει μόνο από το κοντινότερο κατάστημα Γενική Ταχυδρομική της περιοχής σας.

.

ΞΕΧΑΣΑ ΤΟΝ ΚΩΔΙΚΟ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ. ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ;

Δε χρειάζεται να ανησυχείτε. Κάντε κλικ στο link «Ξεχάσατε το όνομα χρήστη ή τον κωδικό σας;» που βρίσκεται στη σελίδα εισαγωγής και πατάτε το κουμπί «Get new password».  Άμεσα θα λάβετε στο mail με πληροφορίες αλλαγής του κωδικού σας.
Σε κάθε περίπτωση, αν ξεχάσατε τον κωδικό σας δε χρειάζεται και δεν πρέπει να ανοίξετε νέο λογαριασμό.  Ανοίγοντας νέο λογαριασμό θα χάσετε όλες τις πληροφορίες για τις προηγούμενες παραγγελίες σας στο και το σύστημά μας θα σας αντιμετωπίσει σαν καινούριο πελάτη.

.

ΠΩΣ ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΕΠΕΛΕΞΑ ΣΩΣΤΑ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΜΟΥ;

Η πλειονότητα των σχεδίων μας έχουν κανονικές φόρμες. Άρα η επιλογή του μεγέθους δε θα είναι ιδιαίτερα δύσκολη. Παρ’ όλα αυτά, αν επιλέξετε ένα σχέδιο που δε σας κάνει ή απλά δε σας αρέσει, μπορείτε εύκολα και ανέξοδα να το επιστρέψετε και να το αντικαταστήσετε με κάποιο άλλο μέγεθος ή σχέδιο. Το προϊόν που θα επιστρέψετε πρέπει να μην έχει χρησιμοποιηθεί και να επιστραφεί στην αρχική του συσκευασία.
Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε το προϊόν που παραλάβατε εντός 14 ημερολογιακών ημερών χωρίς κανένα απολύτως κόστος και να ζητήσετε την αντικατάστασή του με άλλο μέγεθος ή άλλο προϊόν. Για επιστροφές εντός Ελλάδας επιβαρύνεστε με τα έξοδα μεταφορικών.

.

ΠΟΤΕ ΘΑ ΜΟΥ ΠΑΡΑΔΩΣΕΤΕ;

Όλες οι παραγγελίες αποστέλλονται από την εταιρεία μας την επόμενη εργάσιμη ημέρα, από την ημέρα που κάνατε την παραγγελίας σας. Οι παραγγελίες αποστέλλονται με την εταιρεία ταχυμεταφορών Γενική Ταχυδρομική και παραδίδονται σε 1-2 εργάσιμες ημέρες.

.

ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΙΣΤΩΤΙΚΗ ΚΑΡΤΑ. ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΩ;

Στο SHOESOFFERS.GR μπορείτε να αγοράσετε τα προϊόντα μας έχοντας την επιλογή πληρωμής με τρεις (3) διαφορετικούς τρόπους:

  1. Μέθοδος Αντικαταβολής: Πληρωμή με την παραλαβή της παραγγελία. Όταν έρθει στο χώρο σας ο υπάλληλος της ταχυμεταφορικής εταιρείας Γενική Ταχυδρομική, για να σας παραδώσει το δέμα, πληρώνετε μετρητά την αξία της παραγγελίας σας.
  2. Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό: Κάνετε κατάθεση στον τραπεζικό μας λογαριασμό για να ολοκληρωθεί η παραγγελία σας και να αποσταλεί  Τα στοιχεία του λογαριασμού εμφανίζονται αφού κατοχυρώσετε την παραγγελία σας όπως επίσης και στο email σας.
  3. Πληρωμή μέσω PayPal: Η πληρωμή με PayPal γίνεται υπό τους αυστηρούς όρους συναλλαγών που επιβάλλει η εταιρεία PayPal.
.

ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΡΑΛΑΒΩ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ; ΘΑ ΕΡΘΕΙ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΜΟΥ;

Με την υποβολή της παραγγελίας σας αυτόματα το σύστημα θα σας στείλει ένα μήνυμα στον λογαριασμό του email σας, που θα σας γνωστοποιεί ότι παραλάβαμε την παραγγελία, τί ακριβώς έχετε παραγγείλει και όλους τους όρους της παραγγελίας. Από το σημείο αυτό και μετά, εσείς δε χρειάζεται να κάνετε τίποτα άλλο. Όταν η παραγγελία παραδοθεί στην ταχυμεταφορική εταιρεία Γενική Ταχυδρομική, θα λάβετε ένα νέο μήνυμα – email το οποίο θα αναγράφει τον αριθμό φορτωτικής/αποστολής. Με αυτό τον αριθμό μπορείτε να παρακολουθείτε την πορεία της παραγγελίας σας μέχρι αυτή να φτάσει στο χώρο σας.
Η παραγγελία σας θα έρθει στη διεύθυνση που έχετε δηλώσει. Για τη διευκόλυνση της παραλαβής θα ήταν καλό να βάλετε στα στοιχεία επικοινωνίας τον αριθμό του κινητού σας τηλεφώνου.

.

ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΡΘΩ ΣΤΗΝ ΕΔΡΑ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΚΙΜΑΣΩ ΤΑ ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ ΠΟΥ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΑΡΑΓΓΕΙΛΩ?

Το SHOESOFFERS.GR είναι ένα αμιγώς ηλεκτρονικό κατάστημα. Δε διαθέτει καταστήματα λιανικής πώλησης, με φυσική έδρα όπου θα μπορούσε να πάει κάποιος για να δοκιμάσει τα προϊόντα μας. Αυτό όμως δεν πρέπει να σας απασχολεί γιατί η διαδικασία επιστροφής και αντικατάστασης είναι εύκολη και απλή.  Αν επιλέξατε ένα προϊόν που δε σας κάνει ή απλά δεν σας αρέσει τελικά, μπορείτε εύκολα και ανέξοδα να το επιστρέψετε και να το αντικαταστήσετε με κάποιο άλλο μέγεθος, σχέδιο ή προϊόν. Το προϊόν που θα επιστρέψετε πρέπει να μην έχει χρησιμοποιηθεί και να επιστραφεί στην αρχική του συσκευασία.
Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε το προϊόν που παραλάβατε εντός 14 ημερολογιακών ημερών χωρίς κανένα απολύτως κόστος και να ζητήσετε την αντικατάστασή του με άλλο μέγεθος ή άλλο προϊόν. Για τις επιστροφές επιβαρύνεστε με έξοδα μεταφορικών μόνο.

.

ΚΑΝΕΤΕ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ;

Είναι δυνατόν να ακυρώσετε την παραγγελία σας στις ακόλουθες περιπτώσεις:

  • Πριν την αποστολή/παραλαβή του προϊόντος – Η ακύρωση είναι δυνατή με αποστολή e-mail στην ηλεκτρονική διεύθυνση info@shoesoffers.gr.
  • Μετά την παραλαβή του προϊόντος μπορείτε να ασκήσετε το δικαίωμά σας για υπαναχώρηση, εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής του προϊόντος.

Διευκρινίζεται, ότι για να προχωρήσετε στην επιστροφή προϊόντος πρέπει το προϊόν να βρίσκεται στην άριστη κατάσταση που παραλήφθηκε χωρίς φθορές και να είναι πλήρες, εντός της αρχικής συσκευασίας του. Όλα τα υποδήματα πρέπει να δοκιμάζονται σε τάπητα για την αποφυγή φθορών. Επίσης, το προϊόν που επιστρέφεται θα πρέπει να συνοδεύεται και από όλα τα απαραίτητα παραστατικά που λάβατε με την παραλαβή του.
Εφόσον επιλέξετε να ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησης και ζητήσετε επιστροφή χρημάτων, θα σας επιστραφούν τα χρήματα στο σύνολό τους εντός 14 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία ακύρωσης της παραγγελίας.

.

ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΛΛΑΞΩ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΟΥ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ ΜΟΥ;

Η αλλαγή των προσωπικών στοιχείων στο λογαριασμό σας είναι πολύ εύκολη.  Αφού συνδεθείτε στο λογαριασμό σας στο SHOESOFFERS.GR,  κάντε κλικ στο σύνδεσμο «Ο λογαριασμός μου», ο οποίος βρίσκεται στο πάνω δεξιά μέρος της σελίδας και εκεί μπορείτε να επεξεργαστείτε όλα τα προσωπικά σας στοιχεία.

.

ΠΩΣ ΞΕΡΩ ΟΤΙ Η ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΕ ΜΕ ΕΠΙΤΥΧΙΑ;

Μόλις ολοκληρώσετε την παραγγελία σας το σύστημα θα σας στείλει αυτόματα ένα email, το οποίο θα σας ενημερώνει ότι η παραγγελία σας καταχωρήθηκε. Αυτό το email επιβεβαιώνει ότι ολοκληρώσατε σωστά την παραγγελία σας και ότι έχει φθάσει σε εμάς.

.

ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΜΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ ΜΟΥ;

Μπορείτε ανά πάσα στιγμή να παρακολουθείτε που ακριβώς βρίσκεται η παραγγελία σας μέσα από το σύνδεσμο «Ο λογαριασμός μου». Εκεί μπορείτε να δείτε σε ποιο στάδιο βρίσκεται η παραγγελία σας και να ενημερώνεστε συνεχώς για την πορεία της.
Μπορείτε επίσης να επικοινωνήσετε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών του SHOESOFFERS.GR μέσω email στο info@shoesoffers.gr αναφέροντας το ονοματεπώνυμο σας και τον κωδικό παραγγελίας.

.
.

ΤΙ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΑΓΓΕΙΛΩ ΜΕΣΩ INTERNET;

Το μόνο που χρειάζεται είναι ένας υπολογιστής με πρόσβαση στο Internet και διάθεση για αγορές. Δεν απαιτείται η χρήση πιστωτικής κάρτας. Μπορείτε να επιλέξετε να πληρώσετε με αντικαταβολή, δηλαδή σε μετρητά στον υπάλληλο της ταχυμεταφορικής με την παραλαβή της παραγγελίας σας.

.

ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΘΕΣΙΜΑ ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΓΕΘΗ;

Στα περισσότερα σχέδια υπάρχει στοκ σε όλα τα μεγέθη. Σε κάποια σχέδια όμως, λόγω της μεγάλης ζήτησης και των μειωμένων αποθεμάτων, δεν είναι διαθέσιμα όλα τα νούμερα. Όταν κάποιο μέγεθος δεν υπάρχει σε στοκ κατεβαίνει αυτόματα από το σύστημά μας και ενημερώνεστε μέσω email σε περίπτωση που έχετε ήδη κάνει μια παραγγελία με ένα τέτοιο προϊόν.

.